بسیج کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آذرشهر

بسیج کارکنان واساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر

بسیج کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آذرشهر

بسیج کارکنان واساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر

اساتید به عنوان فرماندهان جنگ نرم الگوهای نسل جوان و دانشجو هستند
نجاتی آتانی با اشاره به ملقب شدن اساتید انقلابی و برجسته کشور از سوی مقام معظم رهبری به نام فرماندهان جنگ نرم تصریح کرد: اساتید به عنوان نخبگان جامعه در صحنه علم، اشرافیت بر مسائل مختلف و تاثیر گذاری بر دانشجویان و حتی سطح جامعه به عنوان فرماندهی که دانشجویان بسیاری را تحت آموزش خود قرار می دهند مطرح هستند.
وی افزود: دانشجویان به اساتید خود به دیده یک الگو نگاه می کنند از این رو اگر استادی مسیر درست را نشان دهد در همان راه قدم خواهند گذاشت و چنانچه عکس این اتفاق بیافتد نیز دانشجویان متاثر از آن راه خواهند شد. از این رو به واسطه نقش هدایت گری اساتید به عنوان فرماندهان جنگ نرم انتخاب شده اند.
وی در توضیح این عنوان بیان کرد: اساتید می توانند با شناختی که از عرصه های مختلف دارند ضمن هدایت گری نسل جوان و دانشجو در تربیت نیرو نیز موثر باشند.
مسئول بسیج اساتید با بیان اینکه اساتید می توانند مدیران آینده کشور را تربیت کنند گفت: اساتید به عنوان نخبگان و مشاورین نظام می توانند در صحنه های مختلف از جمله بستری به نام بسیج اساتید حاضر شده و با کمک به دولت و نظام نقش موثر خود را در تربیت دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم داشته باشند.
این استاد دانشگاه ادامه داد: در چند سال اخیر اساتید با حضور در برنامه های مختلف کارگاه های جنگ نرم که توسط سازمان بسیج اساتید برگزار شده با عرصه های مختلف این جنگ آشنا شده اند و در حال حاضر در سطح اقشار مختلف جامعه حاضر شده و روشنگری خود را ایفا می کنند.

جایگاه اساتید در چنبره غفلت/از توان اساتید نخبه بهره برداری بیشتر شود

نجاتی آتانی با بیان مغفول ماندن جامعه از نقش کلیدی اساتید در جامعه اذعان داشت: متاسفانه هنوز از ظرفیت عظیم اساتید با توجه به جایگاه و شان آنها استفاده مطلوب صورت نگرفته است و می توان بسیار بیشتر از حضور و توان اساتید در صحنه های مختلف بهره گرفت.
وی ادامه داد: اگر کشوری خواهان رفع مشکلات موجود در آن کشور و یا افزایش ثروت و تحول است باید از نخبگان و متخصصان آن عرصه استفاده کند.
وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید علم خاطرنشان کرد: یک ظرفیت عظیم نیروی انسانی در کشور وجود دارد که اگر از آن استفاده مطلوب صورت بگیرد می توان کشور را از بسیاری از مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می کند رهایی بخشید. بی شک اساتید و دانشجویان می توانند در این عرصه نقش موثری داشته باشند.

نجاتی آتانی بیان کرد: حضور مؤثر در تولید علم، توسعه حلقه‌های علمی از دو منظر کیفی و کمی، تربیت دانشجویانی در تراز شهید چمران و مقابله با جنگ نرم دشمن از مهم‌ترین وظایفی است که مقام معظم رهبری بر دوش اساتید بسیجی نهاده‌اند و انتظار می‌رود با حرکت در این مسیر، رفع نقاط ضعف و تقویت دستاوردهای مثبت عملکردها شاهد تحقق مطالبات مقام ولایت باشیم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۷
دفتر بسیج کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی